Friday 11 September 2009

baby,baby,baby!!


私、ママになりました!
えへへへ。
すいません。
由香ちゃんの長女、実桜ちゃんでーす☆初、対面。
メチャ、かわいい!!
先週末、やっと会えました~

i went to see my friends baby last weekend
she is MIO, lovely!!


そして、今日もまたBaby に会って参りました。
汰陽くんです!
もちろん、抱いてきました~
写真なく残念。
でもって、こちら↓with Dadです

i went to see another friends baby today too.
he is TAO, so cute!



赤ちゃん、かわいい~

they are so cute, lovely!!!
theirs smile makes me happy
i enjoyed holding the baby☆

No comments:

Post a Comment