Sunday 31 January 2010

hula and tahitian dance show @ららぽーと


昨日、無事踊ってきました~@ららぽーと
今回は、ほんとに踊りが心配で・・・

I danced hula yesterday.
There was large audience!!

曲も早いし、バタバタと覚えたし、運動不足で体力低下だし・・
と、色々重なって。

ステージ前は、たくさんのお客さん!
そして、ちっか~い!お客さん、近いよ~
でも、やるしかない!
がんばれ、スマイル★

すごく緊張したけど、なんとか大きなミスも無く
まぁ、反省点・小ミスはいっぱいあったけど・・・・
無事踊りきれました~

I was really nervous.....
i didnt take big mistake so it was good
(but i made some small mistake......)

I could have a good time*

今回は、他の人の踊りが見れなくて残念だったけど
こうして、皆さんと参加できてよかったです


久々に、HPのPhotoコーナー更新しました★
見てみてくださーい!

1 comment:

  1. Nami these costumes look absolutely gorgeous!!
    Super colour that really suits you all and looks really summery!
    The pink hats are a fabulous idea too! They really suit everyone!

    Also... the pictures of the two little children are so cute too - they look really super babies.
    Keep all the news and photos coming - I LOVE THEM ALL!! Lots of love Mum XXXXXX

    ReplyDelete